فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

تولد ۶سالگی نادیا جان

۳ بهمن ۹۳     دختر کوچولوی من که شش سال پیش به زندگی منو باباش قدم گذاشت، حالا بزرگ شده و واسه برگزاری جشن تولدش پیشنهاد میده   امسال تولد نادیا خانوم رو توی خونه گرفتیم و دوستای مهد رو هم دعوت کردیم و خیلی بهشون خوش گذشت.. .نادیای عزیزم ۱۲۰ سالگیت رو جشن بگیری الهههههی.   ...
28 بهمن 1393

کیش ۳

روز سوم و آخر...صبح که بیدار شدیم و از خونه بیرون اومدیم .رفتیم به روستای باغو البته خیلی داخلش نرفتیم،بعد از دیدن درخت معروفش برگشتیم تا به بازار رفتن هم برسیم، بعدش هم رفتیم شهر حریره و اونجا رو دیدیم...شهر زیرزمینی کاریز رو نرفتیم فقط تا جلوش رفتیم و برگشتیم...بعد از اینها رفتیم سمت دماغه جزیره، که میتونم بگم فوق العاده بود...ساحل سخره ای که موج دریا باهاش برخورد میکرد و همینطور صدای برخورد امواج با سخره ها...خیلی دیدنی بود ...  بعد از نهار...رفتیم سمت غروب کیش چون عکسی که روز اول اونحا انداختن و برامون آوردن یه مشکلی داشت و گفته بودم یکی دیگه برامون چاپ کنن، ولی قبل از رفتن کنار ساحل قشنگی که روز قبل هنگام دوچرخه سواری از اونجا رد...
4 بهمن 1393

جزیره کیش ۲

قسمت دوم.... خب اومدم تا ادامه سفرمون رو یادداشت کنم...روز دومی که توی جزیره بودیم و و روز چهارم سفرمون ... ۹ دی ...صبح زود از خواب بیدار شدیم بعد از صبحانه راه افتادیم...اول به ساحل مرجان رفتیم که خیلی زیبا بود...بعد هوس کردیم از فرصت استفاده کنیم و دوباره بریم موتور سواری...رفتیم به همون اسکله تفریحی که روز قبل هم رفته بودیم و ۲تا موتور کرایه کردیم ولی اینبار مدت طولانی تر...راه افتادیم و از خط سبز به راهمون ادامه دادیم از ساحل ها گذشتیم و به جاده ساحلی رسیدیم و البته بین راه هم ایستادیم عکس گرفتیم و مناظر رو تماشا کردیم..همینطور رفتیم یه قسمتی از ساحل که پر بود از صدف و مرجانهای قشنگ که چندتاشون رو برداشتیم... حدود دو ساعت توی راه بو...